En comeback??

Ojdå, nu har jag inte varit så aktiv på sista tiden! (1 år eller mer)
Morsan har ju skaffat blogg nu såklart (Familymom.blogg.se) och sitter och klagar på mig för att jag inte skriver någonting, men jag svarar bara att det faktiskt finns bättre saker att göra än att sitta o skriva om vad som hänt idag, igår osv.. Men men, jag kan väl försöka se ifall jag får ihop någonting kul att berätta om, nu när jag inte varit inne på så länge.

...Nej det har nog inte hänt någonting i mitt liv sen jag skrev sist, kanske fått lite mer läxor och sånt från skolan, och börjat med projektarbetet.
Nu när jag nämnde projektarbete så kan jag ju passa på att berätta vad jag ska göra för nånting, jag tänkte ta mig uppgiften att skapa filmmusik. -"vadå filmmusik!?", undrar ni säkert som många andra. Det är alltså musik till filmer (ganska självklart tycker jag). 70% av filmen eller mer görs av musiken tycker jag.. Den hjälper att höja stämningen i T.ex en skräckfilm eller en actionrulle eller något liknande, det kanske ni inte tänkt på tidigare men stäng av ljudet nångång under en skräckfilm så får ni se att det inte är läskigt längre..

hmm, jaa, jag har nog inte så mycket mer att skriva om och jag vill inte att det ska bli för mycket att läsa, för det blir bara jobbigt.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: sussie

Se där ;) kul att du har börjat skriva igen. Payback time för alla "trevliga" protester i min blogg :) he he

2010-03-16 @ 14:37:36
URL: http://familymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0