Inlägg nummer 1!

Tjena!
Jag har inte riktigt kommit fram till vad denna blogg skall handla om. Lite klurigt. Ni kommer antagligen få läsa lite om min vardag, lite skitsnack, lite mindre skitsnack, saker som kan vara intressant att läsa om och saker som inte alls är intressant att läsa om.

Vad har jag gjort idag då?
Ja, när jag väl kommit upp ur sängen så käkade jag lite bullar och tårta eftersom att Annas brorsa fyllt år, så det blev kalas på högsta nivå. Massor med pizza har jag käkat, och jag vet verkligen inte om det går att beskriva hur grymt god den var.
Pan-Pizza med massor av ost som bara låg och fettade ner pizzan, Oxfilé, Bearnaisesås, lök och lite annat. God var den!
När jag väl ätit klart pizzan blev det lite segande framför Xbox med nåt konstigt spel jag inte fattade ett dugg av.

Hittade en påse med Ostbågar också som jag är lite tveksam över. Alltså den har "nytt recept" som betyder 75% mindre mättat fett och nu med solros-olja. Jag vet inte hur mycket jag tyckte om dem. Ta en smörklick med Aromat på, så får du ungefär samma smak.
Hur kommer det sig att allt som är nyttigt är äckligt och allt som är onyttigt är gott? Fast det kanske bara är jag i denna värld som tycker det. Jaja..

Dagen går och jag kollar på gamla bilder från Fältmätningen vi hade med skolan för ett tag sedan. Hittade nämligen den här bilden..

Denna bild är tagen en tidig morgon vid frukostbordet då vi hade fältmätning med skolan, som var roligt.
Jag sitter en vacker sommardag och njuter av mitt varma kaffe och lyssnar på den vackra fågelsång som hörs och vinden som susar, bina som surrar.
Jag, nyfiken som jag är, finner detta instrument (trumpet).
Om ni kollar på bilden, så ser ni att jag inte ser så proffsig ut. Men jag gör mitt bästa, genom att förstöra all fågelsång.

Ser alla som spelar trumpet ut sådär??

Nu är klockan mycket och jag borde gå och lägga mig..
Ha det så bra!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha fett skön bild! :)

2009-01-25 @ 01:58:47
URL: http://tibia.blogg.se/
Postat av: Velu

Bara en Patrik kan se ut så när han spelar trumpet

2009-01-25 @ 02:50:31
Postat av: TQ

Fågelsång är överskattat ;D

2009-01-25 @ 19:07:44
URL: http://teeque.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns en roligare bild!

Precis när du tagit ut trumpeten ur munnen och ser skit nöjd ut! xd

2009-04-19 @ 23:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0