Inget att göra.

Hej igen!
Vad gör man när man inte har någonting att göra? Ge mig lite tips om ni har.
T.ex igår och dagen innan det så gick det där otroligt tråkiga programmet "Top-Model" på tv. Det var typ 5 avsnitt i rad..FEM avsnitt... Jag menar, hur roligt kan det vara att kolla på Top-Model!? Tja, jag som inte hade nånting att göra, låg i sängen och kollade på det. I tre dagar har det bara varit massa top model  program på kanal 3.
Tjejer som tror att de är grymt kända efter en dag de varit där, och sen gråter de när någon av tjejerna åker ut.
Varför gråter man då nån man träffat 2 dagar åker ut!? det är väl en tävling.
Jag hade blivit överlycklig.
Tv 3 får fan skärpa sig lite.






Nu när jag redan pratar om att ha tråkigt så kan jag passa på att lägga upp denna video som jag och mina kompisar gjort när vi haft riktigt tråkigt.. Den handlar om frukost. Fram med popcorn och läsk!!


Ha det bra!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Velu

Det är ALLTID top model på TV. Ibland är det Top Model: Kanada och ibland Australien och en massa annat. Lika tråkigt men olika brytningar.. det är allt.



Och frukost filmen är ju bäst

2009-01-25 @ 20:43:29
URL: http://dinesh.blogg.se/
Postat av: TQ

Fem stjärnig film!

2009-01-25 @ 22:05:13
URL: http://teeque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0