Ingen rubrik idag.

Tjena!

Jag har suttit hela dagen idag och inte gjort nånting förutom att kolla på Discovery science som vanligt.
Hela dagen har gått utan att något roligt har hänt, eller ja, det trodde ju jag då tills jag hittade denna video.
För er som inte vet så hatar jag bl.a sverige som röstade fram anna bergendahl, för jag tycker att hon suger hårt och jag gillar henne inte alls.
Därför skrattade jag extremt mycket åt detta klipp, och nu ni som älskar henne blir säkert lite sura men det schiter jag i ;).

Här är iaf en otroligt rolig video, som bevisar att jag inte var den enda som tycker att anna suger och inte borde få skämma ut oss i ESC..





Tack för mig.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Du är RIKTIGT RIKTIGT STÖRD!!!men en mamma älskar ALLTID sina barn ;) Även Anna Bergendahls mamma är nog riktigt stolt över sin dotter.

Puss och kram/godnatt :)

2010-03-16 @ 22:13:09
URL: http://familymom.blogg.se/
Postat av: Patrik

Vilken tur för henne att jag inte är hennes mamma då för jag hade inte tyckt det. :)

2010-03-16 @ 22:25:23
Postat av: Sussie

Lägg ner gnället, skärpning ;) du är alldeles för smart :) Kom med nåt annat som typ...hur mycket du lövvvar din mamma ;) ha ha

2010-03-17 @ 21:26:03
URL: http://familymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0