Utmaningen!

Ajdå.. Jag har blivit utmanad av Daniel (dinesh.blogg.se).. orkar inte skriva länk det blir bara nåt knas då..
Han tror inte att jag kommer skriva något..Men vi får väl se vem som har -->RÄTT<-- då velu.. Nu kan du ta bort det där flinet du går omkring med!

Gör så här:

-Länka till den som utmanat
-Berätta 7 sanningar om dig själv
-Sen utmanar du folk

7 sanningar om mig:
- Jag är skitnärvös när jag går upp på scenen då jag har spelningar.
- Jag är inte så dum som jag ser ut.
- Jag kan tydligen inte stava till "nervös" (skrev nÄrvös innan..orkar inte ändra)
- Blir alltid arg när jag inte lyckas med det jag vill (inom musik)
- Alltid velat göra filmmusik men vågar inte satsa för mycket på det för att det kanske bara skulle bli dåligt.
- Jag är rädd för att bada i havet. (vet ju inte vad som finns under vattnet)
- Jag tycker fortfarande att starwars är as häftigt!

Jag utmanar Alex . Brensly.blogg.se

Kommentarer
Postat av: mormor Monika

Halloj Patrik!

Du är klart bäst på att göra musik vet jag. Skriv en ny låt till nästa Melodifestival, så får vi kanske se dig i TV. Mammas kaka var inte fel kan jag lova, jag var där och tog sista biten idag ( söndag)JÄÄÄÄÄTTEGOTT.

Ha det gott gubben och hälsa till Anna

2010-03-14 @ 23:21:37
URL: http://www.orionstjarnan.se
Postat av: Patrik

Njaaa, även fast jag inte tycker om de flesta bidragen vi skickar så kan jag nog inte göra det bättre när det kommer till schlager :). Slår var om att morsan kaka var god! hehe.

2010-03-15 @ 23:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0