Hat mot bloggar.

Hur kommer det sig att det finns så mycket hat mot bloggar?
Jag tyckte att själva grejen med att ha blogg var onödigt och tråkigt innan jag skaffade mig en.
Eftersom att jag ändå inte har något att göra på dagarna kan jag lika skriva om något kul eller tråkigt som hänt i världen.

Jag har en kompis som inte hatar något annat mer än bloggar. Han hatar dom för att han säger att det är fjortis och att man är helt ointelligent om man har en blogg, men så är det inte. Bara för att man skaffar en blogg blir man inte dummare.
Han gillar inte det där med "Mainstream" grejen.. Det skall tydligen vara old school för honom.

Hur som helst. En blogg måste inte handla om Mode och mat och massa annat sådant trams. Det kan lika gärna handla om Flingor, tejp, korkskruvar och massa annat.
 Kom igen! Ge bloggvärlden en liten chans innan ni börjar hata den!



Ha det bra!
//Patrik

Kommentarer
Postat av: Velu

Word up nigguh! Och vad som är mainstream eller inte är ganska oklart tycker jag. Beror vad man jämför med

2009-01-25 @ 22:34:26
URL: http://dinesh.blogg.se/
Postat av: therese

haha fan vilken rolig video där nedanför!! :D

2009-01-26 @ 00:18:34
URL: http://tessonmesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0